Известие

Collapse
No announcement yet.

Диагноза на Турбина помощ колеги

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Диагноза на Турбина помощ колеги

    мойта кола харчи на 1000км 1 лт масло синтетик , на 10000км 10лт
    Castrol Edge 5W-40 ,и туй масло го губи от турбото според мен, Оказа се, че няма аксиален луфт, но има малък радиален. Ха сега кажете да карам или да сменям?има луфт на око около 0,3мм може да е и 0,2мм

    колата е V6 2.0 turbo 1994 , турбото Мitsubishi TD05H-12B
    Attached Files
    Last edited by alex37; d.m.y г., 14:37. Основание: kk
    1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

  • #2
    А защо решаваш, че е от турбото? Отделно за повечето турбокомпресори е допустимо да имат луфт радиално. И така 'на око' не е много истинско, знаеш...
    Last edited by didod; d.m.y г., 21:44.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Отвори турбината откъм топлата страна - ако харчи то турбината ще имаш видимо теч на масло в аспуха от топлата част
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #4
        Ако няма видим теч на масло по двигателя от някъде, не виждам откъде другаде може да дойде такъв разход на масло, освен от турбината.
        Last edited by trustworthy; d.m.y г., 20:52.
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Отвори турбината откъм топлата страна - ако харчи то турбината ще имаш видимо теч на масло в аспуха от топлата част
          там демонтирах гумената тръба ама спрях защото видях че интеркулера по всички странични шевове е омаслена ,значи идва масло че чак от кулера избива ,
          иначе си върви от 7000км тъй ъа карам доливам масло ,па и хубаво върви 1 бар налягане прави
          най горната снимка турбото не е от мойта кола не я сложих за нагледност
          Last edited by alex37; d.m.y г., 21:02.
          1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от alex37 Покажи съобщение
            там демонтирах гумената тръба ама спрях защото видях че интеркулера по всички странични шевове е омаслена ,значи идва масло че чак от кулера избива ,
            иначе си върви от 7000км тъй ъа карам доливам масло ,па и хубаво върви 1 бар налягане прави
            най горната снимка турбото не е от мойта кола не я сложих за нагледност
            Откъм топлата страна няма гуми и тем подобни! В кулера маслото най-вероятно е от картерна а не от турбината Или обеснявай както трябва или ползвай твои снимки.
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Колега,пробвай първо с друга марка масло.
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                Колега,пробвай първо с друга марка масло.
                Колега че мu взе думата от устата , да предu
                десетuна днu вземах Mobil1 10W-60 u него ще пробвам , а другото Gastrol 5w-40 съм uзмuнал едва 1000км най лошuя случай ше я слагам на темпра'та

                ---------- Post added at 17:42 ---------- Previous post was at 17:28 ----------

                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Откъм топлата страна няма гуми и тем подобни! В кулера маслото най-вероятно е от картерна а не от турбината Или обеснявай както трябва или ползвай твои снимки.
                топлата страна е трудна за отваряне най краен ше я видя
                снимки ще има днеска докараха ми турбо 2 ръка и аз я демонтирах до основи ,,
                като запаля колата малко слаб синкаф дим има

                миналата зима 30мин загрявах колата , след туй на пътя колата пусна гъста димна завеса гъста шашнах се направо мъгла
                Last edited by alex37; d.m.y г., 20:38.
                1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                Comment


                • #9
                  А ако не,на мен ми се търкаля една перфектна турбинка за 164 за продан

                  Comment


                  • #10
                    попаднах на антикварни части

                    попаднах на антикварни части ,
                    2 турбини MHI TD05H-12b + 3'та с изронена перка на топлата част и без охлюва на топлата но с много здрава перфектна средна част и здрава перка на студената част,
                    и още оригинална част
                    с номер 71711996 вътре с щампа Valeo 235 мм комплект диск 2001 година произв , и в много добро състояние турбопътища с щампата на Алфа почти неизползвани ,и 6 лайсни с гумите , и бонус заглушител малко ръжд боядисах го
                    Attached Files
                    1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alex37 Покажи съобщение
                      попаднах на антикварни части ,
                      2 турбини MHI TD05H-12b + 3'та с изронена перка на топлата част и без охлюва на топлата но с много здрава перфектна средна част и здрава перка на студената част,
                      и още оригинална част
                      с номер 71711996 вътре с щампа Valeo 235 мм комплект диск 2001 година произв , и в много добро състояние турбопътища с щампата на Алфа почти неизползвани ,и 6 лайсни с гумите , и бонус заглушител малко ръжд боядисах го
                      Незнам за кой път ма айде пак - всяка турбина върви по следния начин - топлата част заедно с оста вървят комплект сваляема е само студената част ! И след такава интервенция дори си трябва баланс! По друг начин казано колега от турбината която си намерил е използваема само студената перка
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        След като изгледах
                        http://www.youtube.com/watch?v=PNlKP...E56ECC&index=0

                        http://www.youtube.com/watch?v=zmZ5f...aynext_from=PL


                        Много лесно се демонтират турбите за броени минути
                        Attached Files
                        1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Незнам за кой път ма айде пак - всяка турбина върви по следния начин - топлата част заедно с оста вървят комплект сваляема е само студената част ! И след такава интервенция дори си трябва баланс! По друг начин казано колега от турбината която си намерил е използваема само студената перка
                          Баланс трябва да прав си(здрава топлата част заедно с оста я имам от 3 третата турбина ) , ами сега аз имам 4 турбини ,едната в колата бачка , другата в добро състояние няма да го пипам ( а от 3'та кородиралата картридж и 4 та с задралата топла перка (перката като че ли е разбито от метална част дошло от вънка)) ше правя 3 трета made in alex37
                          Attached Files
                          Last edited by alex37; d.m.y г., 17:27.
                          1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                          Comment


                          • #14
                            Турбокомпресор само нов!В БГ няма кой да ремонтира качествено такива части.Стават,но не издържат много.При здрав охлюв на компресора и турбината,може да се монтира нов картридж,но струва към 800лв.

                            ---------- Post added at 14:25 ---------- Previous post was at 14:15 ----------

                            Първоначално публикувано от alex37 Покажи съобщение
                            Баланс трябва да прав си , ами сега аз имам 4 турбини ,едната ж колата бачка , другата в добро състояние няма да го пипам ( а от 3'та кородиралата и 4 та с разбитото топла перка (перката като че ли е разбито от метална част дошло от вънка)) ше правя 3 трета made in alex37
                            Не мисля,че ще излезе добър резултат.ама изкарай си мерака!
                            Last edited by virusalfa; d.m.y г., 16:22.
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #15
                              Засега има снимки само ,
                              сега предстои да отида на баланс 50 искат ,
                              мисля че старите оригинални оринги, лагери ще се справят с работата
                              1 снимка топлата турбина на смет
                              2 снимка жълтата е силиконова (нов) , другата обикновена (нов),
                              3 снимка резервна перка
                              4 студената страна баланс ще отива
                              5 топлата страна
                              6,7 общ изглед
                              Attached Files
                              Last edited by alex37; d.m.y г., 18:46.
                              1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                              Comment

                              Working...
                              X